Χρήσιμες συμβουλές

Η σωστή διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην αντιμετώπιση των ιώσεων.
Καταναλώνουμε καθημερινά φρούτα (3 μερίδες από ποικιλία φρούτων) και λαχανικά (4 μερίδες από ποικιλία λαχανικών). Βοηθούν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος!

Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των Εθνικών Διατροφικών Οδηγών για αναλυτικές πληροφορίες .

Μένουμε Σπίτι … Μένουμε Υγιείς. Η αλλαγή στην καθημερινότητα τόσο τη δική μας όσο και των παιδιών μας δεν πρέπει να επηρεάσει αρνητικά τη διατροφή μας! Ακολουθούμε υγιεινές διατροφικές συνήθειες, αποφεύγουμε ακραίες διατροφικές συμπεριφορές.

Δεν ξεχνάμε να καταναλώνουμε ΠΟΙΚΙΛΙΑ από όλα τα τρόφιμα. Μόνο έτσι λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε μέσα στην ημέρα.

Τώρα πιο πολύ από ποτέ! Καταναλώνουμε φρούτα και λαχανικά κάθε μέρα και σε κάθε γεύμα. Τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν βιταμίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά τα οποία ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού μας. Τώρα έχουμε περισσότερο χρόνο για να ετοιμάσουμε δροσερές φρουτοσαλάτες μαζί με τα παιδιά ή πολύχρωμα πιάτα με λαχανικά.

Aξιοποιούμε φρούτα και λαχανικά που είναι έτοιμα να χαλάσουν φτιάχνοντας smoothies από φρούτα με γάλα και μέλι, μαρμελάδες, σπιτικό ζελέ φρούτων, γευστικές σούπες ή σάλτσες λαχανικών κ.ά.

Επίσης, τα αποξηραμένα φρούτα αποτελούν μία θρεπτική εναλλακτική για τα παιδιά. Σε συνδυασμό με γιαούρτι και ξηρούς καρπούς είναι ένα πολύ θρεπτικό σνακ!

Μένουμε Σπίτι… Μένουμε σε κίνηση. Σίγουρα η απομόνωση μέσα στο σπίτι ειδικά για ένα παιδί είναι δύσκολη καθώς περιορίζει σημαντικά την ενεργητικότητά του. Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε να κινούμαστε όσο περισσότερο γίνεται.

Στην συνέχεια, θα βρείτε κάποιες δημιουργικές και διασκεδαστικές δραστηριότητες για εσάς και τα παιδιά σας:

- Κυνήγι θησαυρού

- Μουσικές καρέκλες και άλλα παιχνίδια με κίνηση

- Χορός

- Παιχνίδι με εμπόδια (π.χ. με τα μαξιλάρια του καναπέ)